fredag, mars 18, 2011

Woohooo! Fram med spypåsarna!

America...

2 kommentarer:

karrokaja sa...

jag ska filma mej själv när jag snailar, kissar, bajsar, spyr och steker halloumi på bibeln och posta det klippet till denna helvrickade störda människa!!!

Jag läser bibeln! ju mer jag läser ju surare blir jag!
Om gud finns så är det fan inte han som skapar jordbävningar eller tillsätter obama som president!
Det är fan inte han som skapar musik eller global warming.
Om gud finns så är han jävligt lat och har inte visat sej sen idén om färdigskivat bröd kom, för färdigskivat bröd är verkligen guds verk!!

Max! nu gjorde du mej arg! redigt arg! fast inte arg på dej dårå...

Hela mitt andliga innanmäte får herpes och utslag så fort jag ser såna här douchebags!

roma sa...

Vad snopen hon ska bli när hon tvingas inse att hon är en av "the bad guys".