lördag, november 11, 2006

Guttas


Locket, Teddy, Freak och Semla.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Tror att Freak är nr 2 -fr. the left!
BeautyBeast

Max sa...

Men du är inte helt säker...?

Anonym sa...

Är det inte fler kvar av "Guttas"?

Max sa...

Halloj Anonymous!
Guttasantalet varierar från gång till gång, oftast är det en gammal grinig gitarrist, ibland en sångare av något slag samt den fantastiske skivproducenten S:t. Orm som låter sig inbjudas till en sköning som kallas Locket. Hans bror Semla är också nästan alltid med och lagar god mat. För inte så länge sedan var det just S:t. Orm som upplät sitt hem för en stunds Guttasgriseri. Om jag inte missminner mig var det han som höll i kameran (men jag är inte riktigt säker - dimmiga minnen...) när den aktuella bilden togs vid en JamesBondGuttas, så S:t Orm är givetvis en Guttas han också. Sedan tillkommer dessutom ofta flera andra tokstollar, så nog är det ganska många kvar av Guttas, tycker jag allt.

Anonym sa...

å vem kan den x-elente fotorafen vara da???

anton corbijn Jr.

Max sa...

Var det inte självaste Herr Orm...? Minns fan inte...

Anonym sa...

Jag minns, för det var jag - Semla.
Och min förlängda arm...

Anonym sa...

Handen på hjärtan, Semla, det där är inte en (1) bild utan...två? ...tre? ...eller rent av fyra bilder?

Anonym sa...

Handen på hjärtat, Romakov - endast 1 bild, tagen med 1 kamera, hållen av 1 gutts uträckta hand (1!). Att det "spiller rökpuffar" runt dumskallarna är ett enkelt photoShop-trix. Try it some time, vet'ja!

/Semla