fredag, april 03, 2009

Bloggsvirr

Fan, har riktigt kommit i självsväng här på bloggen.
Läst i Metro de sensate veckorna att fler och fler retar sig på att barn, ända upp i vuxen ålder, sätter sina skitiga skor på sätet mitt emot. Jahapp, då är man inte ensam om att vilja flå de här små fotsvinen levande. Bra att det åtminstone blir en liten ring på vattenytan - för problemet kommer ju inte att lösa sig, skitiga säten kommer att bli lika accepterat som IPRED-lagen.
Detta föranleder mig att stolt berätta att jag lyckats tråckla ur det urladdade batteriet ur moppen - ladda upp detta och sedan montera tillbaka det i hojen. Den här manövern är, för min del, i paritet med vad teknikerna på Ringhals 2 pysslar med!
Nu skall det äntligen blåsa Västtrafikfri vind i ansiktet på mig - och jag slipper alla äckliga skolbarn i ett drygt halvår! Hurra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag får gratulera en stor tänkare och numera fixare. Det är tydligen inte bara guran och köttlansen du behärskar handledes utan du kan tydligen lösa det mesta med dina kära händer. Du är helt enkelt unik!

Lockson