lördag, maj 09, 2009

Nu tror jag att jag kan få lov att dö

Musikaliska upplevelser växer inte på träd nu för tiden... ja, möjligtvis dåliga musikaliska upplevelser förvisso, men de är så vanliga att man börjat bli imun.
Något av det bästa och överjävligaste jag hört och skådat på senare tid är Jeff Beck at Ronnie Scott's.
JB, och hans band, är så vansinnigt bra att det faktiskt är svårt att beskriva... orden vill liksom inte hamna rätt.

Trots att det är osannolikt, så kommer någon mentalpatient till recensent (det rimmar ju också...) att skriva illa om den här DVD:n. Hoppas den recensionen hamnar i någon Göteborgspublikation för då behöver jag inte åka så långt. Moppe är ju inte att tänka på i nuläget, så Västtrafik får duga.

Är du, kanske bara rudimentärt, intresserad av gitarrspel så måste du kolla in den här DVD:n

1 kommentar:

DeLarge sa...

"Trots att det är osannolikt, så kommer någon mentalpatient till recensent (det rimmar ju också...) att skriva illa om den här DVD:n."

Case for recent resent då mao. Annars tycker jag folk tycks tämligen nöjda med recensenters gedigna arbete. Iallafall inte resent.