tisdag, augusti 24, 2010

Joe får till det

8 kommentarer:

Anonym sa...

Inte bra alls
Trodde att Joe var en av världens bästa "guitar shredders"?
Visslingarna han försöker sig på var heller inte bra och Kalle Anka-imitationerna tycker inte jag va kul alls. Tycker att han borde öva mer innan han sticker ut på turné nästa gång och byta kompgrupp för de va inte heller något bra heller.
Tacka vet jag en riktigt snabb gitarrist som heter Vinnie Vincent. Hiitade detta klipp på nätet och tycker det är en av dom bästa gitarister jag nånsin hört. Kolla här:
http://www.youtube.com/watch?v=U6G85637slQ
Steffo

Max sa...

Halloj Steffo!
Det var ett jädra svängigt trumkomp Vinnie hade bakom sig där! Bra tryck i pukorna.

Jag antar att du ändå skrattade gott åt skämtklippet på Joe... eller?

roma sa...

Om inte annat skrattar jag gott.

Anonym sa...

Oj oj oj... gick ni på den?
Tyckte inte alls den var bra alls.
Sem La-La-La

Max sa...

Jaha... Gick på och gick på... Tyckte bara synd om killen...

roma sa...

Som sagt, jag har haft dem bakom ryggen. Men jag nuddade vid tanken att det var som det var. Anyhow, touché Semla! Hörde förresten att du har haft problem med lô en gång på den gamla goda tiden...

Anonym sa...

Hahahaha! Dagens behållning är definitivt inläggen här! Hahaha! Poor boy!
Svenning

Anonym sa...

Hej.
Hittade till denna blog från en länk på facebook.
Han den där steffo har fel för i youtubelänken som han visar så är det inte alls vinnie vincent som spelar utan det är gitarrkillen i kiss och han heter inte vinnie

tack för mej då

kiss kisstoffersson