söndag, april 27, 2008

TV-Abby

Ahhhhh! YouTube ändå, va? Jag trodde aldrig jag skulle få se de här goa klippen på Max Abbey och Ratata.
En ganska skön grej är att Mauro var riktigt sur på mig när vi skulle spela in detta på TV. Jag vägrade att "mima" solot i en av låtarna - det fick han göra själv. Jag hade inte spelat solot på plattan och kunde därmed inte "stå för det" - vad skulle folk som såg på programmet tänka? The Mighty Max lirar väl fränare än så... Ja, det var på den gamla goda tiden när man hade råg i ryggen - nu på senare år har jag "mimat" gitarrer som inte ens finns på tracket - i otaliga TV-grunkor med E-Type...





11 kommentarer:

Erica sa...

kul! :)

Anonym sa...

Det var mig en härlig fräsch katt som kliade på strängarna. Vart tog han vägen? Ryktet som går är att han nu för tiden ägnar hela sin fritid åt att planera en härlig grillfest. Är detta sanning eller bara ett vilseledande rykte?

P.S Är lite sugen på Slade, om du förstår...D.S

B-B-Q-Lock

Max sa...

Slade DVD:n är mycket bra och rolig. Det är ju bedrövligt att du inte fått tillbaka denna....

Skall Mauro ha grillfest? Då måste vi dit!

Anonym sa...

Walt Slade? Chris Slade?

Jomen, Mighty Max passar perfekt på den hållningen och den attityden!

Max sa...

Riktiga Slade med äkta Noddy Holder och Dave Hill! Det är så bra att man hör "Slade-bells in the snow!"

Anonym sa...

sicken tofs han har. straaaamt.
grill? Jo Abby, som du vet sålde jag skiten med trdgård o allt, inkl grillplats. Lägenhet nu. Kan inte grilla ju.
Sen e ja en upp på däj:-)

Sevenson

Max sa...

Seven! Din bbq-grill var den bästa jag varit med på!!!

Det är ett massivt gäng som har en grill-up på mig nu... måste fixa detta...

Anonym sa...

grill? lite som med ufona va? man tror de eventuellt... när man upplever det...

/grillys kompis C (p)

Anonym sa...

Vicken rulle de där Ratatatatatatata fick till med "Ge inte upp".
Påminner lite om:
http://www.youtube.com/watch?v=90u1IV4dw8o
Japp - copy and paste så ser ni vad jag menar... i alla fall bildmässigt - låten diskuterar vi INTE!

" - She's a B-B-Q-ueeeeen..., chi-potle tiger glace... "

samla semlas sajter

Anonym sa...

Om jag inte missminner mig så har väl Semla ett förflutet inom musikvideo-branschen också? Det måste varit innan han började leda "The Daily Show" på kanal 9, eller?

Anonym sa...

Right said Oldy!
Visst, så rätt så - semla HAR en mycket smutsig byk inom popvideobranschen, å då menar jag dörti, riktigt Tage Dörti.

- Kort men stinkande, som Semlas bättre hälft ibland hörs muttra...

Tiger Man