torsdag, april 08, 2010

Och nu; Dags för lite nyttig läsning

Åh, du gäspar och tycker det här inlägget är jättetrist - såklart!
Men jag kan inte göra annat än att lägga in några länkar till fina artiklar som är bra att läsa.
Sesådärja, då har jag gjort dagens goda gärning - till inga nytta!

Signs of the times finfina månadssummering av verkliga händelser i världen - alltså inte den fabricerade barnmat du får via "nyheterna" i TV och tidningar;
Klicka här och läs

Sanningar om Amerika;
Klicka här och läs

Nu när nästan hela Jordens befolkning har dött av svininfluensan, kan det vara intressant för oss som överlevde den enorma pandemien att läsa detta;
Klicka här och läs

Här kan vi läsa lite om hur vi kan navigera oss fram i en värld ledd av psykopater;
Klicka här och läs


Nej, självklart är jag inte riktigt så korkad att jag tror att någon kommer att läsa ens en halv mening av dessa artiklar - men, som sagt, nu har jag ändå lagt ut dom - bara den lilla grejen känns riktigt bra!

1 kommentar:

Erica sa...

color me gäspfri