fredag, februari 09, 2007

20 år med JEM

Jag var ju en vaselininsmord och bakpulverrykande Ibanezbög för ett antal år sedan. Gjorde tillochmed reklam för Steve Vais sjusträngade modell i en reklamkampanj som ingen minns idag, thank fuck!
Ibanez gör helt fantastiska gitarrer, och nu när Ibanez, tillsammans med Steve Vai, firar 20-årsjubileum för modellen JEM, släpper de en begränsad serie gitarrer i genomskinlig - latex - höll jag på att skriva, nej; acryl skall det vara, så blir jag faktiskt sugen att återigen införskaffa en Ibanez.

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte minns - va' falls?
Mycket väl, och med stort nöje, minns jag denna Ibanez-kampanj där Mr Max Abbey poserade i skeeeeeetafräcka kläder, brillor och svarta bilhandskar. Sa jag att kampanjen gällde den 7-strängade varianten?
Tror att jag har både originalbilder samt den coola 4-färgsfoldern liggandes - kan nog tänka mig att scanna in och skicka...

Stylisten.