tisdag, februari 13, 2007

Skall STRASSE vara med i Schlagerfestivalen nästa år?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Schelvklart, skriv en klämmig schlager o sätt Rustan & Linda Bengtzing i duett!!

Så ska slipstenen dras!

Anonym sa...

Kan ni inte ställa Semla bakom en synt också, som i fornstora dar..?

Lillsemly

Anonym sa...

Ställ semlan bakom en synt och Locket bakom en sån helfestlig jätte-balalaika som sibiriska, överförfriskade män brukar spela så tror jag att ni kan vara något på spåren... och istället för flygvärdinnor kan ni ha spårvagnskontrollanter. Det kan bli hur mäktigt som helst...

Max sa...

Oldsberg! My man, det där tricket med två spårvagnskontrollanter var det grymmaste jag hört på länge. Hmmm, kan vi få Semmelpojkarna att medverka och faktiskt lura till oss två riktigt äkta s-kontrollanter så är jag mer eller mindre beredd att ställa upp.
Om Oldsberg dessutom ser till att få igång Oldsbärs bryggerier skall jag dricka upp en hel back under tiden vi framför låten i TV... gratis!

Anonym sa...

Semla har faktiskt tidigare råddat ihop en rec-session i ett mycket bestämt syfte. You´ll be surprised! Djävligt bra låt dessutom. För bra, visade det sig.

Anonym sa...

Klart Strasse ska vara med, tricket är att klä ut sig till kvinna eller köra på flygvärdinne looken, tydligen..fråga Björkman.
Skulle vara intressant att höra hans motivering till varför han tar med en herrans massa blondiner jämt som aldrig kan sjunga.
Jag hade gjort hoppsa hoppsa steg runt köksbordet om Strasse kom med.
Ett trick kan ju vara att skicka en fjäderboa i härlig cerise färg till Björkman det hade nog kellen gellat...

Gött mos

Mijalooo